Lapas

sestdiena, 2012. gada 31. marts

Oslo vai Kopenhāgena?

Mēs kā ģimene esam vairāk dabas, neskartu vietu, tūristiem neinteresantu objektu apmeklētāji (uz Stokholmas populārajām vietām ejam tikai ar mūsu ciemiņiem socializēšanās vārdā), bet apstākļu sakritības dēļ ir iespēja un ideja kādu nedēļas nogali visiem trim pavadīt Oslo vai Kopenhāgenā.

http://plumiite.blogspot.com tikko aprakstījusi savu ceļojumu ar bērmiem uz Oslo, bet man nav viedokļa, varbūt kādam no lasītājiem ir emocijas vai fakti, ar kuriem padalīties?


- Posted using BlogPress from my iPad

3 komentāri:

  1. ...es neesmu bijusi ne vienā, ne otrā vietā, bet uzrakstīšu Annai (brālēna sievai), viņai Norvēģija tuva, vairākkārt bijusi, arī Oslo. Apjautāšos :)

    AtbildētDzēst
  2. Kopenhāgena ir manu tuvāko ģimenes ceļojuma plānu topa pašā augšgalā :) Mana draudzene vāciete teica, ka Kopenhāgena esot ļoti līdzīga Berlīnei un ka tur esot foršāk kā Oslo (viņa pati šobrīd dzīvo Oslo, bet ik pa laikam dodas ceļojumos uz Kopenhāgenu). Man tas nozīmē, ka tur ir forši, jo Berlīnes dzīve man ļoti patika :)
    Ar interesi gaidīšu precīzākus "vietējo" ieteikumus par abām pilsētām tepat komentāros!

    AtbildētDzēst
  3. Pagaidām visi saņemtie komentāri ārpus šī bloga liecina, ka Kopenhāgenu izvēlēsimies.

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Follow Me on Pinterest